GP Μαλαισίας 2015: Τροπικό restart για Ferrari δια χειρός Vettel

Το Μαλαισιανό GP επιβεβαίωσε και με το παραπάνω ότι η εμφάνιση των Ferrari στη Μελβούρνη δεν ήταν τυχαία. Με εμπνευσμένη στρατηγική σαν άλλοτε από το team της Ferrari και το Vettel να οδηγεί δίχως αύριο ήρθε η νίκη για τους "κόκκινους" πιστοποιώντας την καλή δουλειά που γίνεται φέτος στο Maranello. Στο 2-3 τερμάτισαν οι Hamilton-Rosberg και 4ος ο Kimi Raikkonen ξεπερνώντας το κλατάρισμα του 1ου γύρου. Απογοήτευση για τη McLaren μετρώντας διπλή εγκατάλειψη και χρόνους εκτός ανταγωνισμού.

Εκκίνηση χωρίς εκπλήξεις και SC

Τα βρόχινα καμώματα του καιρού το Σάββατο στην πίστα της Kuala Lumpur μετατράπηκαν σε υψηλή θερμοκρασία την Κυριακή το πρωί. Με τον Hamilton στην pole, 3ο το Rosberg και 2ο το Vettel η εκκίνηση αναμενόταν με μεγάλο ενδιαφέρον δεδομένου ότι η Ferrari συνέχισε και στη Μαλαισία να δείχνει ανταγωνιστική.

'Οταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Hamilton έφυγε καθαρά πρώτος και πίσω του δεν υπήρξε κάποια αλλαγή. Ωστόσο ο Maldonado είδε το ένα του πίσω ελαστικό να κλατάρει, ενώ ανάλογη τύχη είχε και ο Kimi Raikkonen που εκκινούσε 11ος.Υπαίτιοι οι Bottas-Nasr αντίστοιχα. Φοβερή εκκίνηση έκανε ο Nico Hukenberg που πετάχτηκε από την 13η θέση στην 7η.

Με το ρυθμό να έχει σταθεροποιηθεί, ο Ericsson έκανε τετ α κε στην πρώτη στροφή φέρνοντας το safety car στην πίστα. Αμέσως οι πιλότοι έσπευσαν στα pit για αλλαγή ελαστικών επιλέγοντας ξανά τη μέση γόμα αλλά υπήρξαν και εκείνοι που αποφάσισαν να μεταβούν στη σκληρή (οι δύο Mercedes και ο Verstapen). Η Ferrari αποφάσισε να ρισκάρει και άφησε τον Vettel στην πίστα με τη μέση γόμα να οδηγεί την κούρσα. Ο Hamilton είχε πέσει 6ος και ο Rosberg 9ος. Το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε στον 6ο γύρο. 

Φουλ επίθεση τα Ferrari

Τα δύο Ferrrari στην παρούσα φάση ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια στην πίστα, ο Vettel από την κορυφή και ο Raikkonen πίσω από τη 10άδα προσπαθώντας να μπει στους βαθμούς. Στο μεταξύ οι δύο Mercedes πλησίαζαν προς την κορυφή. Ήδη στον 11ο γύρο ο Hamilton είχε βρεθεί 2ος με 10'' να τον χωρίζουν από τον Vettel. O Kimi Raikkonen στον 15ο γύρο μπήκε ξανά στα pit για νέα φρέσκια γόμα και βγαίνοντας στην πίστα σημείωσε τον ταχύτερο γύρο. Στον 17ο γύρο ήρθε η σειρά του Vettel να μπει για πρώτη φορά στα pit και βγαίνοντας να σημειώσει νέο ταχύτερο γύρο. Οι Vettel και Raikkonen κυριολεκτικά πετούσαν, ο πρώτος πλησιάζοντας πολύ γρήγορα το Rosberg και ο δεύτερος έχοντας φτάσει έως την 6η θέση! Την ίδια ώρα ο Alonso εγκατέλειπε με πρόβλημα στην McLaren Honda του. 

Φτάνοντας στον 24ο γύρο ο Vettel πλησίασε και προσπέρασε τον Hamilton την ώρα που ο Βρετανός θα έμπαινε στα pit για δεύτερη φορά. Επανήλθε στην πίστα 3ος αυτή τη φορά όμως φορώντας τη μέση γόμα της Pirelli, Οδεύοντας προς το μέσο του αγώνα η κατάταξη είχε διαμορφωθεί ως εξής: Vettel-Rosberg-Hamilton-Raikkonen-Grosjean-Sainz-Massa-Verstappen-Bottas-Hulkenberg. Στον 27ο γύρο μπήκε και ο Rosberg εκ νέου στα pit.

Ποιος θα δικαιωθεί;

Οι ισορροπίες τώρα βρίσκονταν σε τεντωμένο σκοινί. Από τη μια οι δύο Mercedes που είχαν μπει στα pit δύο φορές και είχαν βγάλει την υποχρέωση χρησιμοποίησης της μέσης και της σκληρής γόμας και από την άλλη ο Vettel που είχε μπει μόνο μία φορά αλλά δεν είχε φορέσει καθόλου τη σκληρή γόμα. Ο Hamilton πίεζε σε αυτό  το σημείο του αγώνα πέφτοντας ακόμα και κάτω από το 1:44 αλλά οι γύροι περνούσαν και δε φαινόταν να μπορεί να απειλήσει τον πρωτοπόρο Vettel. Στον 38ο γύρο ο Γερμανός μπήκε στα pit για να βάλει τη σκληρή γόμα και να πάει ως το τέλος και στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Hamilton  για να βάλει τη μέση. Δύο γύρους μετά ακολούθησε ο Rosberg. Κάπου εδώ όμως φάνηκε να χάνεται το παιχνίδι για τον Hamilton αφού δεν μπορούσε να πλησιάσει τον Vettel έχοντας κάνει ένα pit stop παραπάνω. Στον 43ο γύρο ήρθε η σειρά και της δεύτερης McLaren Honda του Button να αποσυρθεί στα pit για να εγκαταλείψει. 

Πλησιάζοντας στο τέλος του αγώνα η κατάταξη είχε διαμορφωθεί ως εξής: Vettel-Hamilton-Rosberg-Raikkonen-Massa-Bottas-Verstappen-Sainz-Kvyat-Ricciardo. Αυτή έμελλε να είναι και η τελική κατάταξη. Ο Vettel κέρδισε για λογαριασμό της Ferrari μετά το Ισπανικό GP του 2013 και o ίδιος μετά το Βραζιλιάνικο GP της ίδιας χρονιάς. Η ιταλική ομάδα δείχνει να έχει βρει για τα καλά τα πατήματά της και μπαίνει ξανά στην τροχιά του πρωταθλητισμού. 

Αναλυτικά η κατάταξη



Επόμενος προορισμός της F1 η Κίνα το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.   

Vittorio