ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΚΑΙ ΒΙΤΑΜΙΝΗ D: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Η υγεία των οστών αποτελεί βασικό παράγοντα ποιότητας ζωής, ιδιαίτερα για τους ηλικιωμένους. Για χρόνια, το ασβέστιο και η βιταμίνη D θεωρούνταν το «δίδυμο» που εξασφαλίζει γερά οστά και προλαμβάνει την οστεοπόρωση. Ωστόσο, νεότερα επιστημονικά δεδομένα δείχνουν ότι η πραγματικότητα είναι πιο σύνθετη και ότι η λήψη τους από μόνα τους δεν επαρκεί πάντα για ουσιαστική προστασία.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου