Vittorio Analysis - Γκραν Πρι Ισπανίας

1. Μερτσέντες - 197 βαθμοί


Για ακόμα έναν αγώνα οι δύο Μερτσέντες ήταν σε δικό τους ρυθμό. Με τη δυναμική που έχουν δεν θα είναι καθόλου περίεργο να κερδίσουν όλους τους φετινούς αγώνες.
Ο Χάμιλτον δεν έχει αφήσει περιθώρια αντίδρασης στο Νίκο Ρόσμπεργκ και η ομάδα σε αυτό τον αγώνα έδειξε πως ίσως γέρνει υπέρ του Βρετανού στην εσωτερική μονομαχία. Εάν είχαν βάλει νωρίτερα το Ρόσμπεργκ στα πιτ για τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών ενδεχομένως να έβγαινε εμπρός από το Χάμιλτον με τη μεσαία γόμα και να αγκάλιαζε τη νίκη. Αλλά προτίμησαν να ευνοήσουν τον πρωταθλητή. 

2. Ρεντ Μπουλ Ρενό - 84 βαθμοί


Το 3-4 ήταν ότι καλύτερο μπορούσαν να διεκδικήσουν από τον αγώνα οι δύο Ρεντ Μπουλ. Ο Ρικιάρντο πραγματοποίησε ένα μοναχικό αγώνα στην τρίτη θέση χωρίς να απειλεί ή να απειλείται. Από την άλλη ο Φέτελ κλήθηκε να αξιοποιήσει τη στρατηγική που του προσέφεραν από την ομάδα, οδήγησε πολύ καλά και ανέκαμψε για την τέταρτη θέση ύστερα από ένα τριήμερο γεμάτο προβλήματα. Η αυστριακή ομάδα δείχνει να είναι the best of the rest αυτή τη στιγμή. 


3. Φεράρι - 66 βαθμοί

Δόξα τω Θεώ με το βάθρο στην Κίνα, βόηθα Παναγιά στη Βαρκελώνη. Έφαγαν δύο δευτερόλεπτα στα επίσημα δοκιμαστικά από τον Χάμιλτον και στον αγώνα ο Ράικονεν ντουμπλαρίστηκε από τις Μερτσέντες ενώ ο Αλόνσο τερμάτισε 87,7 δεύτερα πίσω από το Χάμιλτον! Ο Ράικονεν όχι απλά κάλυψε τη διαφορά απόδοσης που τον χώριζε από τον Αλόνσο στους προηγούμενους αγώνες αλλά κατάφερε να βρίσκεται και μπροστά του στη Βαρκελώνη. Η δυσαρέσκειά του μετά το τέλος του αγώνα ήταν απολύτως δικαιολογημένη γιατί δεν τον έβαλαν στην ίδια στρατηγική με τον Αλόνσο (δύο αλλαγές ελαστικών ο Φινλανδός έναντι τριών του Ισπανού) και στο τέλος ο τιμ μέιτ του τον προσπέρασε. Βέβαια ο Ισπανός στη συνέντευξη τύπου ξεκαθάρισε τα πράγματα λέγοντας πως με τα ίδια ελαστικά δεν μπορούσε να πιάσει τον Κίμι. Στη Φεράρι δεν τους έφτανε το αγωνιστικό χάλι, βάζουν και άλλους μπελάδες στα κεφάλια τους...

4. Φορς Ίντια Μερτσέντες - 57 βαθμοί

Δεν ήταν ο καλύτερός τους φετινός αγώνας αλλά με το 9-10 κατάφεραν να έχουν βαθμολογηθεί σε όλους τους φετινούς αγώνες! Ο Πέρες πήρε μια μικρή ανάσα στην εσωτερική μονομαχία με το Χούλκενμπεργκ. 

5. Γουίλιαμς Μερτσέντες - 46 βαθμοί

Ο Μπότας με την πέμπτη θέση του έδειξε ξανά το ταλέντο του και βοήθησε την ομάδα του να ξεπεράσει τη Μακ Λάρεν στην κατάταξη . Ο Μάσα ήταν εκτός κλίματος στην Καταλονία μένοντας στην 13η θέση... Το είχα γράψει ξανά, ο Βραζιλιάνος δε θα καλοπεράσει με τον Μπότας.


6. Μακ Λάρεν Μερτσέντες - 43 βαθμοί

Δεν μπόρεσαν ξανά να μπουν στους βαθμούς και οι επιδόσεις τους στις ελεύθερες δοκιμές έδωσαν κούφιες ελπίδες. Ο Μάγκνουσεν αυτή τη φορά οδήγησε καλύτερα και ήταν πιο κοντά στο ρυθμό του Μπάτον. Το 11-12 μόνο αισιοδοξία δε φέρνει στη βρετανική ομάδα. Εάν δε βελτιωθούν μέχρι το Σίλβερστοουν ανακοίνωσαν πως θα ρίξουν το βάρος στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς. Ας ξεκινήσουν από τώρα καλύτερα...

7. Τόρο Ρόσο Ρενό - 8 βαθμοί

Ο Βερν εγκατέλειψε στον 25ο γύρο από σπασμένη εξάτμιση ενώ ο Κβιάτ τερμάτισε 14ος. Ο Ρώσος και πάλι ήταν φιλότιμος αλλά η STR9 έχει περιορισμένες δυνατότητες.

8. Λότους Ρενό - 4 βαθμοί

Συγχαρητήρια για το Γκροζιάν που σκόραρε τους πρώτους βαθμούς για την ομάδα του φέτος. Ίσως μπορούσε να τα πάει και λίγο καλύτερα αλλά δεν ήταν ικανοποιημένος με το φρενάρισμα στη διάρκεια του αγώνα. Από την άλλη ο Μαλντονάδο για ακόμα έναν αγώνα απογοήτευσε.

9. Ζάουμπερ Φεράρι 0 βαθμοί


Είχαν υποσχεθεί βελτιωμένη αεροδυναμική και μειωμένο βάρος αλλά τίποτα από αυτά δε λειτούργησε και έτσι οι Γκουτιέρες - Σούτιλ τερμάτισαν στο αδιάφορο 16-17. 

10. Μαρούσια Φεράρι - 0 βαθμοί

Ο Χίλτον ήταν καλύτερος στα δοκιμαστικά αλλά ο Μπιάνκι τον κατατρόπωσε στον αγώνα. Μιλάμε για τις θέσεις 18-19...


11. Κέιθραμ Ρενό

Καταστροφικός αγώνας για τους ουραγούς της κατάταξης. Ο Έρικσον χτυπήθηκε από το Μαλντονάδο και τερμάτισε εικοστός ενώ ο Κομπαγιάσι εγκατέλειψε από αστοχία στα φρένα, τη δεύτερη για φέτος.