Grand Prix Μονακό: Η απάντηση του Rosberg

Ο Nico Rosberg μετέφρασε σε νίκη τη χθεσινή pole position και επικρατώντας απέναντι στο Lewis Hamilton πέρασε ξανά επικεφαλής της βαθμολογίας. Στην 3η θέση ο πολύ καλός και πάλι Daniel Ricciardo ο οποίος στους τελευταίους γύρους απείλησε το Hamilton.



Εκκίνηση και safety car


Οι πιλότοι παρατάχθηκαν στο grid έχοντας ερωτηματικά για τον καιρό αφού πάνω από το Πριγκιπάτο τα σύννεφα άρχισαν να πληθαίνουν. Ο Ericsson θα εκκινούσε από το pit lane αλλά στο γύρο σχηματισμού ο Maldonado δεν ξεκίνησε και έτσι θα εκκινούσε από το ίδιο σημείο με το Σουηδό. Όταν δόθηκε η εκκίνηση οι Rosberg-Hamilton έστριψαν χωρίς αλλαγή αλλά από πίσω τους είχε βρεθεί ο Vettel που είχε προσπεράσει το Ricciardo. Ο άνθρωπος της εκκίνησης όμως ήταν ο Kimi Raikkonen ο οποίος από 6ος είχε βρεθεί στην 4η θέση υποχρεώνοντας το Ricciardo να πέσει ακόμα μια θέση. Την ίδια ώρα η επαφή ανάμεσα στον Perez και τον Button στη Mirabeau έφερε στην πίστα το safety car ώστε να απομακρυνθεί η Force India του πρώτου. Στον 7ο γύρο ο Vettel θα εγκατέλειπε με προβλήματα στο ERS και η Ferrari με το Raikkonen στην 3η θέση αισιοδοξούσε από νωρίς για το βάθρο.

Ξανά safety car

Ενώ οι δύο Mercedes εναλλάσσονταν στον ταχύτερο γύρο της ημέρας, στη McLaren χαμογελούσαν βλέποντας τους Magnussen και Button εντός βαθμών. Στον 12ο γύρο ήταν η σειρά του Kvyat να εγκαταλείψει και στον 25ο γύρο του Sutil, με το Γερμανό να χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην έξοδο του τούνελ και να φέρνει για δεύτερη φορά το safety car εντός πίστας. Με την κατάταξη μέχρι εκείνη την ώρα να είναι Rosberg-Hamilton-Raikkonen-Ricciardo-Alonso-Magnussen-Vergne-Hulkenberg-Button-Bottas οι πιλότοι όρμησαν στα pit για να κάνουν τη μοναδική αλλαγή ελαστικών που προβλεπόταν περνώντας από την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli στη μαλακή. Ο μεγάλος άτυχος της διαδικασίας ήταν ο Kimi Raikkonen καθώς βγαίνοντας από τα pit είδε τον Chilton να τον ακουμπά και να τον υποχρεώνει να ξαναμπεί στα pit λόγω κλαταρίσματος... Ο Φινλανδός όταν βγήκε πάλι στην πίστα ήταν 13ος και οι ελπίδες του για κάτι καλό είχαν εξανεμιστεί. Καταστροφικός ήταν και ο αγώνας του Vergne αφού λίγο μετά την ποινή διέλευσης στα pit που πήρε για unsafe release είδε τη μονάδα ισχύος στην πλάτη του να καπνίζει και εγκατέλειψε. Να σημειωθεί ότι ο μοναδικός που δεν είχε αλλάξει ελαστικά ήταν ο Massa, ο οποίος μπήκε στον 46ο γύρο.

Η μάχη των δύο Mercedes στην κορυφή συνεχιζόταν με τους Ricciardo και Alonso να ακολουθούν και το Hulkenberg να είναι 5ος. Πιο πίσω οι McLaren είχαν βρεθεί στο 6-7, τις ακολουθούσαν οι Bottas και Gutierez ενώ ο Kimi Raikkonen είχε καταφέρει να ξαναμπεί στους βαθμούς. Η αστοχία όμως στη μονάδα ισχύος του Bottas τον υποχρέωσε σε εγκατάλειψη και στη 10άδα μπήκε ο Massa με τον Bianchi να τον ακολουθεί! Στον 61ο γύρο ένα τετ α κε του Gutierez πριν την είσοδο του pit lane τον οδήγησε σε εγκατάλειψη με αποτέλεσμα ο Bianchi να βλέπει τους πρώτους βαθμούς της Marussia να είναι πολύ κοντά. 

Μεγάλη ένταση προς το τέλος

Στο μεταξύ ο Hamilton αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα στο μάτι του και η διαφορά του από το Nico Rosberg είχε ανοίξει στα 5'' και σαν να μην έφτανε αυτό είδε το Ricciardo να τον πλησιάζει και να τον απειλεί για τη 2η θέση. Όμως ο αγώνας είχε πάρει και στις πιο πίσω θέσεις άγρια τροπή με τον Button να περνά τον Magnussen. Στη συνέχεια ο Raikkonen που κυνηγούσε τον Button βούτηξε στη στροφή του Λέοντα για να απαλλαγεί γρήγορα και αυτός από το Magnussen αλλά τα μονοθέσιά τους είχαν επαφή και σταμάτησαν πάνω στη φουρκέτα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Bianchi να ανέβει 8ος και ο Grosjean 9ος. Τη 10άδα κατάφερε να κλείσει ο Magnussen ενώ ο Raikkonen μπήκε για ακόμα μια φορά στα pit... Ο Rosberg είχε ήδη περάσει πρώτος τη γραμμή του τερματισμό και ο Hamilton είχε αντέξει στην πίεση του ψυχωμένου Ricciardo. Στις θέσεις 4 έως 7 βρέθηκαν οι Alonso-Hulkenberg-Button-Massa. 

Επόμενος αγώνας στον Καναδά το τριήμερο 6-8 Ιουνίου. 

Αναλυτικά η κατάταξη του GP Μονακό:


Αναλυτικά οι βαθμολογίες στο πινακάκι δεξιά.

Vittorio